مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 07:422022-08-10اقتصادي

فارس من| عملیات عمرانی عامل کاهش کیفیت آب شرب اردبیل در روزهای اخیر


معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: تکمیل عملیات خط های انتقال آب عامل کاهش کیفیت آب شرب در برخی از مناطق شهر اردبیل بود.

- علی اکبری فرد، معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل در خصوص سوژه فارس من با موضوع خواستار رسیدگی به وضعیت بد آب شرب استان اردبیل هستیم اظهار کرد: در دو هفته گذشته به علت ادامه اجرای خط های انتقال آب شرب و اتصال به مخازن اصلی در برخی مناطق اردبیل با کاهش کیفیت آب شرب مواجه بودیم که در عرض کمتر از دو ساعت رفع شد.

وی با اشاره به اینکه در زمان های معینی از سال و با کاهش حجم آب ذخیره پشت سد ها با افت فشار آب در برخی مناطق اردبیل روبرو هستیم افزود: در فصول سرد سال و افزایش بارش ها کیفیت آب به مراتب بهتر از فصول گرم و تابستان است.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: اما در برخی موارد کاهش آب ذخیره پشت سدها ممکن است شاهد تغییر رنگ آب شرب باشیم که در این صورت علاوه بر نظارت شبانه روزی همکاران بر کیفیت آب شرب؛ شبکه بهداشت و درمان نیز بر کیفیت و سلامت آب شرب و مصرفی شهروندان نظارت دارد و سلامت آب استان را تضمین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| عملیات عمرانی عامل کاهش کیفیت آب شرب اردبیل در روزهای اخیر

فارس من| عملیات عمرانی عامل کاهش کیفیت آب شرب اردبیل در روزهای اخیر